Hacer

Hacer
@Haceraft
İnsanlar kötüydü, kitaplara sığındım..
2025…
Öyle çok sevdim ki seni Öyle çok ki anlatamam O bir yılın anlamını Bin yıl geçse de unutmam
Müzik
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Gözleri...
Sığınmak gözlerine, sığınmak bir akşamüstü Gözlerin bir çığlık, bir yaralı haykırış Gözlerin bu gece çok uzaktan geçen bir gemi
Müzik
İllaki ilaçla iyileşilmez, sevdiğin bir sesi duymakla da iyileşilebilir. İllaki dudakla öpülmez, bir kaç çift güzel sözle de öpülebilir. İllaki sarılmak gerekmez, sevdiğinin hayaliyle de insanın ayakları yerden kesilebilir. Çünkü; sevmek mesafeyi kaldırmaktır.
Birini seviyorsan bunu ona göstermek, söylemekten daha iyidir. Birini sevmeyi bırakırsan bunu ona söylemek, göstermekten daha iyidir.
Keşke vaktiyle saçma da olsa iki laf etseymişim. Susunca yok oluyormuş insan, çok sonra öğrendim...