Kesinlikle herkesin okuması gereken kitaplardan biri. Başlarda biraz odaklanma problemi yaşasam da ilerleyen sayfalarda kitap aktı gitti. Altını çizmemiz gereken o kadar güzel kelimeler cümleler var ki. Tekrar tekrar okuyorsunuz. Bu güzel kitaba vesile olan herkese teşekkürü borç bilirim.