içimde sadece haklı olmanın yükü kaldı. haksız olsaydım özür dilemeyi bilirdim, koşardım, sarılırdım geçene kadar sarılırdım. gitmezdim, bırakmazdım bir yolunu bulur kırgınlığı geçirirdim. ama lanet olsun ki haklıyım. insan haklı olmaktan pişman olur mu hiç, oluyormuş.