G. ⠀ོ

G. ⠀ོ
@Hadre
Ne çok delikanlı vardır burda bilseniz.. Laf atarlar. O zaman insana dünyada en kötü şey "kadın yaratılmakmış" gibi gelir.
Reklam
İnsanlardan yenilik beklemek saçmaydı.
Bazen görünür bir sebep olmadan, insana önünden geçtiği yapı, bir sokak köşesi, üstünde oturduğu sandalye hayatında önemli bir yer tutacakmış gibi gelir.
Dilencilerin niye beş gün gelip iki gün gelmediğini, niye hep bu vakit burada olduğunu artık biliyordu. Güldü. Yaman adamdı bu dilenci. İnsanların işten dönerken ucuza huzur satın aldıklarını biliyordu. Cumartesileri, pazarları gelmiyordu.