G. ⠀ོ

G. ⠀ོ
@Hadre
İnsan ne oldum dememeliymiş, ne olacağım demeliymiş.
Reklam
İnsan dediğin hayattan ders almalı .
Sanattan anlayabilmek için, ona yavaş yavaş alışmak gerekir.
Çünkü, insan herkesin bildiğini bilmezse avanak sayılır, bilmez de bilir gibi lafa karışırsa bozum olur.
Acaba gerçekten hassas olmak bunu mu gerektirir.?
Çok hassastım o zamanlar, yine de hassasımdır ya.. Hiç göründüğüm gibi değilimdir. Yolda giderken dilenen bir çocuk görsem, hiç dayanamam, görmemek için ya başımı çeviririm ya yolumu değiştiririm..
Reklam