Merყem♡

Merყem♡
@Hafiz_ikelam
Otobüsün sol camında etrafı izlerken, sağ camında kaçırdıklarımızdan ibarettir bazen hayat... - Özdemir Asaf - - #216511640 - #220640238 - #226212224
Yeni güncelleme ile beraber artık yorum yazdığımız ileti bir daha akışta gözükmeyecek mi yani 🫠 Kendi iletime yorum yazarsam o da mı akışta gözükmeyecek 😕
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölüm güzel şey.. Hatta bazen tek güzel şey...
Selamün Aleyküm bu kitabı okuyanlardan kitabı tavsiye eden var mı Üslubu nasıl, Ene kitabı gibi kişide etki bırakıyor mu Nefis Adabı
İnsan sevdiği birinin her gün acı çekmesini izleyebilir mi! Biz izliyoruz Allah'ım hemde günlerce değil yıllardır izliyoruz.. Biz ya Rabbimiz Kuran'ı Kerim'de (Müminler kardeştir) buyurduğu halde mazlumları kardeşlerimiz olarak görmüyoruz.. Yada kalbimiz öyle katılaşmış ki kardeşlerimizi işkence edilirken, öldürülürken sadece izliyoruz...