Rusya'da mal devletin ,ruhun ve bedenin esir ... Burada(Amerika) sadece bedenin tehlikede ruhun serbest .Bozuk bir toplum,ancak komünizmin yanında üç deniz ötesidir hâlâ...
Fikir özgürlüğü varmış,üç deniz ötemizde.Orada inançlar saklanmaz , insan dilediği inancı korkusuz yaşarmış. Çiftçilerin alın teri devletçe ellerinden alınmazmış, duydun mu? İnsanca yaşarmış insan .