Ne çabuk geçti mübarek Ramazan..
Tekrarını yeniden ve daha güzel bir şekilde nasip etsin Yaradan..
Mazlumların özgürlüğüne kavuştuğu, Mescid'i Aksa'nın, Mescid-i Haram'ın ve Mescid-i Nebevî'nin tıpkı Ayasofya Camii' nin özgürlüğüne kavuştuğu gibi, Türkiye Müslümanları eliyle zafere kavuştuğu bir bayram olması duam ile..
Hayırlı ve güzel, bol misafirli, curcunası mutluluk getiren, evlerinin köşelerinde çocukların koşuştuğu, semaverlerin birinin yanıp diğerinin söndüğü, İslam'ın evimizin her köşesine sindiği bir bayram olması duam ile 🌷 Ramazan Bayramımız mübarek olsun 🌹