Bu kitaba başladım başlayalı aldığım her tadın farklı anlamları olduğunu farkettim.Betimlemeler ,benzetmeler ve dil harika.Aşk ve ayrılığı o kadar lezzetli anlatmış ki yazar.Ve insanın en sonunda o arayışın ve karmaşanın içinde kendini bulmayı o kadar tatlı anlattı ki.Aslında hep güldüm.Belki bu kitabı okuyan ya da okuyacak olan bana kızabilir.Kızsınlar ,gülerken o kadar güzel düşündürüyor ve cevabı o kadar tatlı bulduruyor ve bildiriyor ki ,hayran kaldım.Bence herkes okumalı.