"Burası çok güzel Mösyö İbrahim,çok fazla güzel.Bana göre değil.Ben bunu hak etmiyorum.
Mösyö İbrahim gülümsedi.
"Güzellik,Momo,her yerdedir.Senin baktığın yerdedir..Benim kur'an'ımın içinde bu var.
"Mutlu olmak için siz ne yapıyorsunuz, Mösyö İbrahim?"
"Kur'an'ımın içinde ne olduğunu düşünüyorum."
"Belki de bir gün Kur'an'ınızı sizden aşırmam gerek.
Yahudi olarak yapılmayacak bir şey olsa da."
"Peki ,senin için yahudi olmak ne demek,Momo?
"Ben, hiçbir fikrim yok,bimiyorum.Babam için, bütün gün bunalmak demek.Benim için ...Sadece başka bir şey olmamı engelleyen bir şey."