"Burası çok güzel Mösyö İbrahim,çok fazla güzel.Bana göre değil.Ben bunu hak etmiyorum.
Mösyö İbrahim gülümsedi.
"Güzellik,Momo,her yerdedir.Senin baktığın yerdedir..Benim kur'an'ımın içinde bu var.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Mutlu olmak için siz ne yapıyorsunuz, Mösyö İbrahim?"
"Kur'an'ımın içinde ne olduğunu düşünüyorum."
"Belki de bir gün Kur'an'ınızı sizden aşırmam gerek.
Yahudi olarak yapılmayacak bir şey olsa da."
"Peki ,senin için yahudi olmak ne demek,Momo?
"Ben, hiçbir fikrim yok,bimiyorum.Babam için, bütün gün bunalmak demek.Benim için ...Sadece başka bir şey olmamı engelleyen bir şey."
Sohbet böylece sürüp gitti.Günde bir cümle .Vaktimiz vardı.Onun vakti vardı çünkü ihtiyardı,benim de vaktim vardı çünkü gençtim.Ve günaşırı bir kutu konserve çalıyordum.
"Ben Arap değilim Momo,Müslümanım."
"Eğer Arap değilseniz o halde niçin size sokağın Arap'ı diyorlar?"
"Arap demek Momo,sabahın sekizinden gece yarısına kadar,pazar günü dahil açık bakkal'demektir."