Yanımda sanarım, bakarım düştür;
Güldüm zannederken gözlerim yaştır.
Umduğum ne varsa hepsi de boştur;
Yinede bekliyor onu gözlerim.
- Hüseyin Nihal Atsız
Yitirmek istediğim eksikliklerim var içimde
Kendime baktıkça gördüğüm yanlışlıklar dizgisi
Bir ömür yaşamış bir vicdan azabı gibi
Gömmek istiyorum kendimi içimin en derinine
Ve yeniden var olmak ruhumun en temiz haliyle...