Halil Alan

Yazgının yaşamlarımızı yönettiğini söyleyen insanlara hiç tahammül edemem. Sızlanırlar, ellerini ovuştururlar, şefkat beklerler. Bence yaşamlarımızı biz kendimiz yaratıyoruz, en azından ben kendi yaşamımı yarattım, ne kadar değerli bir yaşamdır bilemem, bütün sorumluluğu da yalnızca kendi üzerime alıyorum.
Sayfa 61·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne zaman canımın acıyacağına ben kendim karar verirdim, acımı belli edip etmemeye de.
Sayfa 57·Kitabı okudu
Alıntı
Ölmüşsen ölmüşsündür, ama tam ölmeden önceki o kısacık anda; acaba bunu anlayabiliyor musun, yani bittiğini ve nasıl bir duygu olduğunu?
Sayfa 54·Kitabı okudu
Alıntı
"Ne zaman acıtacağına sen kendin karar veririsin."
Sayfa 31·Kitabı okudu
Alıntı
Sanırım birkaç saniyeliğine kendimi kaybettim, çünkü gözlerimi yeni bir başlangıca açar gibi açtığımı hatırlıyorum; gördüğüm hiçbir şey tanıdık değildi, beynim boştu, tek bir düşünce yoktu, her şey tertemizdi, gökyüzü saydam bir maviydi, adımı bilmiyordum, vücudumu bile hissedemiyordum.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Alıntı