Güveneceğiz, seveceğiz, gülümseyeceğiz sabırla. Kuvvetin ve kudretin yüreğimizi ortaya koymakla olduğuna inanmaya devam edeceğiz.
Bu ne ahmaklık ne acziyet; bu, kalbin hakkını vermek.
Kendini yok edercesine verdiğinde, ortada bir kendilik kalmadığında, iyiliğin sahibi de ortadan kalkar. Yapabildiklerimiz kadar yapamadıklarımız da bizi tamamlar. Keskinliğimizi azaltır, yorgunluğumuzu itidale çeker.