Tavsiye ediyorum kitabı.Zamanı durduran bir kitap oldu benim için.Şiirle bütünleşmek ya da en azından tanışma faslı için okunmalı.
Satırlarca yaşandı bir Dünya
Bir yaratma uğruna
Kalemi alan yazdı
Fethetti Dünyayı bir İstanbul uğruna
İstanbul var etti bir Divan
Devam ediyor söze şair
Bitmez tükenmez yaşamak
Nice şair gelip geçiyor
Bırakıyor bir miras yazasınız diye
Bir yaşanmışlık bırakıyor
Satırlarca yaşandı bir Dünya
Daha ne anlatayım.Lafı uzatmamak lazım.