Halim

Zihnimde tartışıp duruyordum: İnsanı hangi sınıra kadar kabullenebileceğim?
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Müthiş yalnızdım. Öyle yakın dost filan istemiyorum, istediğim kendimi anlatmak, ama anlatabileceğim kimse yok."
Edebiyat
Hangisinin insanlığa daha büyük yararı dokunmuştur; ondan nefret edenin mi, onu sevenin mi?
Edebiyat
Sen zebanileri gözünde büyütmeye alışmışsın; en budala iblisleri bile her bakımdan yeterli sanıyorsun.
Edebiyat
Yalnızlığım çok büyük, çok derin olduğu için oynuyorum; yalnızlığımın dipsizliğinden korkuyorum!
Edebiyat