Ölümün farkında herkes;
Gidipte dönmeyenlerden aldığı haberle
Kabullenemez bazen içine düştüğü derin acıyla
İki günde unutur bazen dünyaya sarıldığı yanıyla
Herkes farkında ama yakından hissetmeden anlayamıyor ölümün gerçekliğini
Yüzüne vurunca anlıyor ayrılık rüzgarının soğukluğunu
Kaybetmek zor, daha zor olanı bu dünyada bir daha bulamayacak olmak.
Şairin de dediği gibi:
Mezarlıktan korkanın henüz bir sevdiği ölmemiştir."
Ölüm kimine ayrılık bazen kimisine vuslat
Ölümü vuslat olanlardan olmak asıl mesele
Ölümü firak olanlardan olmak çetin mesele
"Bu dünyanın sonu belli Rabbim ahiret ayrılığı vermesin...🥀