Ka!?.

Ka!?.
@Hamedexani
... .._ .. .... . _. _.. .._ ... . _. ._.. . ._. _.. . _. _ ._.. ._
Reklam
Ve Hekimoğlu İsmail de gitti. Biraz daha çeresiziz şimdi. Hoşça bakılsın sana.
Ahlat Ağacı'nı izledim demin. Bu filmi yalnız izlemeyecektim. Kendime sözüm vardı. Tutmadım. Velhasıl, bir yerde Sinan, bir yazarla (Süleyman Bey) müthiş bir tartışmaya giriyor... Ne isterdim. . .. ... Hem de ne çok.
Bu siteye her gelişimde muhakkak bir şeyler değişmiş oluyor. Biraz olduğun gibi mi kalsan 1 ka.
1000k