"Başka insanların nasıl yaşadığını bilmek istiyoruz."
"Bunu neden bilmek istiyoruz?"
"Senin ve benim yeterince tecrübemiz yok," dedi.
"Ne için yeterince tecrübe?" "Kitaplarımızı yazmak için, kazkafa."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...fakat şaşırmış görünmem gerektiği zaman kimsenin yardımına ihtiyaç duymazdım. Belki bu da benim sezgisel becerimdi; dünya benim kavrayışımın ötesinde bir gizemmiş, kendimin de kavrayışıma meydan, okuyan bu gizemin bir parçası olduğum gerçeğini itiraz etmeksizin kabullenmişim gibi, makul ve rahatlatıcı bir şekilde şaşırmış gibi yapmak.
İnsanlar çoğu zaman çirkin ve sıkıcıdır. Bazıları için ikisi birden geçerlidir. Dünya da öyledir. Dünya çirkin ve sıkıcı olmasa, efsanelere ihtiyacımız olmazdı.