Keşke sonu farklı bitseydi dediğim, içim acıyarak okuduğum kitaplardan biriydi. Için de naziler olan hangi hikaye mutlu bitmiş ki bu bitsin.. ama bu sefer olaylara ve o dönem yasananlara 9 yasinda bir çocuğun saf ve temiz yüreğinden bakıyorsunuz. Ve içiniz daha da çok acıyor ve keşke dünyayı çocuklar yönetse diyorsunuz bir kez daha...