İnsanı iyi yapan kendisinden olanı gözetmesi değil, kendinden olmayana hak ettiği hakkı verip adil olmaktır!
Adaletsizlik toplumun merkezinde büyük
yaralar açar!
adil olmak hak yememektir
adil olmak zorda olana yardım etmektir
adil olmak ayrıştırmamaktır
adil olmak senden olana değil senden olmayanı da göz etmektir.
Kalbi temiz olanın aklı da güzeldir.
Verdiğimiz kararların sonuçlarını yaşar ve yaşatırız hayat başıboş akan bir düzen değildir bu yüzden akışına bırakıyorum deyip boş verilemez!
İnsan kibirli bir varlıktır bir makama geldiği zaman ya da eline değerli bir eşya geçtiği zaman kendini hemen herkesten üstün görmeye başlar.
Şunu hiç unutmamalı ki içinde yaşadığımız çağ ilgisizliğin kötülüğün çıkarcılığın çağı bu Çağ’da insanlar en yakınından ihanete uğramaya başlıyor, en sevdikleri tarafından yüzüstü bırakılıyor kişisel sevgiden önce çıkarlar konuşuyor ne yazık ki..