Hamit

Hamit
@Hamit73
Hiç kimse fazla yaşamış olmakla yaşlanmaz.
Psikolojik Danışman ~ Adalet
140 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Kahve falımız iyi çıkmazsa, herşeye küsüyoruz; ama nihilistliği yinede kimseye bırakmak istemiyoruz.
Reklam
Bütün duygularımız evsiz barksız ve kimsesiz kalmış çocuklar gibi, aynı odada koyun koyuna yatıyor...
İnsanların ne kadar kötü olduklarını görmek beni hiç şaşırtmıyor. Fakat bu yüzden hiç utanmadıklarını görünce çok şaşırıyorum. Goethe
En tatlı bal bile tadıla tadıla bıkkınlık verir, aynı lezzet iştahı köreltir. Onun için ölçülü sev de, uzun sürsün sevgin. William Shakespeare
İçimiz bir dolap değil ki açıp bakalım. Açıp gösterelim. Yine de anlatıyoruz ama. Cahit Zarifoğlu
Reklam