Hamza

Hamza
@Hamzatnl
Benim fikirlerim sizin nezdinizde makul bir zemine oturmak zorunda da değil.
“Ayrılmak zamanı geldi artık, yolumuza gidelim: ben, ölmeye sizler yaşamaya. Hangisi daha iyi? Tanrıdan başka kimse bilemez bunu.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Hamza

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
2024 63. kitabı
Platon (Eflatun)
8.2/10 · 64,8bin okunma
Her düşüşün altında bir başkası vardır. Ve herkes kendinin mezarıdır.
Huzurdan bahsediyordu. Peki benim huzurum nerede kaldı? Ben yok muydum? Bu kadar yalnız ne yapacağım?
Acaba hep böyle mi düşünürüz; ölümün mü, hayatın mı çocuklarıyız? Bu saati hangisi kuruyor, mevsimlerin eli mi, mutlak karanlığın parmağı mı ?