Han808

Aramıza giren soğukluğun nedeninin bu olmadığını biliyorsunuz. Nasıl olduysa oldu işte, birbirimize ihtiyacımız kalmadı; asıl neden bu işte.
Sayfa 222·Kitabı okudu
Aşk
Reklam
Hem sonra aşk... Düpedüz yapmacık bir duygudur aşk denen şey.
Sayfa 215·Kitabı okudu
Aşk
Hoş bir düştü o, öyle değil mi? Kim hatırlar düşleri?
Sayfa 215·Kitabı okudu
Benim yerimde romantik biri olsaydı şöyle derdi sana: "Artık yollarımızın ayrıldığının farkındayım." Oysa ben kısaca "Artık bıktık birbirimizden," diyeceğim.
Sayfa 214·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Uzun zaman yalnız yaşadım. Yalnızken ister istemez düşünüyor insan.
Sayfa 209·Kitabı okudu
İnsan
Reklam