Tek başınayken Tanrı'ya inanmak doğaldır; yalnız başına, gecenin bir yarısında, ölümü düşünerek... Fakat şimdilerde insanlar hiç yalnız kalmıyorlar. İnsanların yalnızlıktan nefret etmelerini sağlıyoruz ve yaşamlarını hiç yalnız kalmayacak şekilde düzenliyoruz.
Yalnızlıktan ve geceden söz etmek istiyordu, ay ışığında soluk görünen platodan, uçurumdan, loş karanlığa dalıştan, ölümden söz etmek istiyordu; fakat sözcükleri bulamıyordu.