Müslüm baba sevenlerin 10/10 verdiği bir kitap. Şahsen bana çok bir şey katmadı. Ama içinde güzel alıntılar barındıran bir eser. Genede herkesin okuması gereken bir kitap
Kötülük anca böyle anlatılır.
Rahatsız edici kısımlar var ama kötülük başka türlü anlatılmaz sevgili kardeşlerim. Farklı bir hikaye çok fazla özgün. Keyifli bir eser. Rahatsız edici yerleri çok fazla :)