Hande

Hande
@Hande1024
Nice things always find a way
Bir türlü ayrılıp gidemedim. Ya bana muhtaç olursa? dedim.
Reklam
Tam yaşamaya başladığım bu andan itibaren beni öldü saysınlar.
“Unuttum diyemem, fakat üzerimde bir tesiri kalmamış.”
Bu hayatın bir manası olmak icap ederdi. İnsan dünyaya sadece yemek, içmek, koynuna birini alıp yatmak için gelmiş olamazdı! Daha büyük ve insanca bir sebep lazımdı.
Hayatta hiçbir şey, uğrunda ölmek için istenmez. Her şey yaşamamız için olmalıdır.