Hayatınızı çocuklarınızın üzerine kurmak kolaydır. Kendimiz için bir şey yaparsak suçluluk duyarız ve kendi ihtiyaçlarımızı askıya alırız.
Aslında hepimiz, ihtiyaçlarımızın karşılanmasını hak eden ve bekleyen insanlarız. Çocuğun peşinden koşmak, kendimizi görmezden gelmemize neden olmamalı. Çocuğunuzla bir hareket edin ama gerekirse hakkınızı savunun.