Veysi Beyi sosyal medyadan takip eden biri olarak çoğu fikri bana yakın olduğu için kitabını da alıp okumak istedim fakat oğlum 3 yaşında olduğundan okuduğum yerler yarı yarıya azaldı. Okuduklarımda ise katıldığım yerler ve katılmadığım yerler var. Ama öncelikli okunacak bir eser değil.
Remzi Bey tanımadığı insandan, tanımadığı yerden korkardı. Kim bilir, bir insanın iyilik mi kötülük mü, dostluk mu düşmanlık mı düşündüğünü şöyle yüzüne bakınca, kim bilir?