Yaşamında da zor işin, kendi yolunu yürümek olacak
-ve, ilişkin olan, önem ve değer verdiğin kişilere, bunu anlatmak:
Yaşamının, yaşadığın kadarıyla,
yalnızca senin yaşamın olduğunu; aynı şeyin onlar için de geçerli olduğunu; ilişkide olmanın da,
bu temel gerekliliği engellemediğini,
engellememesi
gerektiğini…
Ama, anlatamayacaksın ki…
-Çünkü, daha kendin bile gereğince
anlamamış olacaksın bunu…