“Buğdaylı’da herkes çığ gibi abartıyordu. Yaz ayında Buğdaylı’ya suni kar yağdırıp kayak pisti kurdular. Kışı beklersek zaten kayabilirdik, ama bekleyemediler. Buğdaylı’nın göllerini taşla doldurup kuruttular. Ama kasabanın ortasına biyolojik göl kurdular.
Kasabanın içindeki yü yıllık ağaçları kesip yerine binalar yaptılar. Bu binaların bahçelerine iki tane fidan dikip sitenin adını ‘Orman Kent’ koydular. Her yere yürüyerek gidilebilecek bir küçücük kasaba olan Buğdaylı’ya duble yollar yaptılar.”