Tamam, işte Barbara'nın müthiş fikri: Sanki böyle insanların ama yani herkesin içinde gizli bir dünya var. Hem de herkesin. Dışarıdan ne kadar sıkıcı, ne kadar sönük görünürlerse görünsünler, dünyadaki bütün insanların hepsinin içinde akıl almaz, muhteşem, harika, aptalca, inanılmaz dünyalar var... Bir tane de değil üstelik. Yüzlerce. Belki binlerce dünya. Tuhaf bir düşünce değil mi?