Hande

Hande
@Handems
Okumak iyidir iyi..
Affetmek insanı özgürleştirir, zincirlerini kırar. Hayat sevdiği kullarına bu çok özel hafifleme zamanını hayatlarının bir döneminde mutlaka verir.
Reklam
İnsan bir şeyi yapmaya kararlıysa nasihatın hiç faydası olmuyor.
Sıcacık odalarımızdan, dışarıda yağan karı seyretmek her zaman güzeldir.
Psikiyatri bilimi kader denen şeyi çözmeye çok uğraşıyor. Ama bir yandan dünyaya gelirken bize atalarımızdan miras kalan genlerimiz, bir yandan yaşadıklarımız, bizi en çok sevenlerin istemeden de olsa içimizde açtığı yaralar, son olarak toplumun bize öğrettikleri hepsi bir araya gelince çıkamıyoruz işin içinden.
Bir insan bir şeyi bir kere yaptıysa, bunu yeniden yapma ihtimali oldukça yüksektir.
Reklam