Hande NUR

Hande NUR
@Handenur25
" Çünkü insana en çok kitap yakışıyor ve mürekkebin kuruduğu yerde kan akıyor ! "
İnsanlar ölümden kaçmak için ölüme sığınırlar mı ?
Sayfa 160 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Reklam
Bağırmak haksızlığın, çaresizliğin işaretidir.
Sayfa 156 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Çoktandır birisini bir başkası için ağlarken görmemiştim.
Sayfa 118 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Herkesin gerçeği ayrıdır.
Sayfa 106 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Hayat , insanlığın içine düştüğü kuyudan kurtulma çabasıdır. İnsanlara verilen küçücük bir fırsat, bir eylem fırsatı.
Sayfa 106 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Reklam