Hande NUR

Hande NUR
@Handenur25
" Çünkü insana en çok kitap yakışıyor ve mürekkebin kuruduğu yerde kan akıyor ! "
Acaba hayatımızı boşuna mı harcadık biz ?
Sayfa 102 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Reklam
Sen hiç kahramanı olmayan dövüş hatırlıyor musun ?
Sayfa 100 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Öyle ya , eğer kahramanlar yoksa, bir savaş soylu sayılır mı ?
Sayfa 100·Kitabı okudu
Bir kere sabah oldu mu her şey düzelecek.
Sayfa 95 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Şehitlik ya da kahramanlık, ölüme ve öldürmeye verilen en yüksek değer.
Sayfa 93 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Reklam