Kitle içinde ne kadar aptal olduğumuzu gerçekten anlamak için güzel bir klasik kaynak. Ayrıca İçinde çok fazla Fransa tarihine ve toplumuna gönderme var. Bazıları dipnotlarda açıklanmış.
Wattpad üzerinden okudum. Kitap kadar telefondan gün içinde boş kaldıkça kitap okumak da zevkliydi. Kurtuluş savaşı döneminin başlarında geçiyor hikaye. Doğu -batı çatışması temalı o dönemin diğer kitapları gibi.Gerçi bu çatışma galiba hiç bitmedi ama neyse.