Bu kitabı okuyalı çok oldu ama etkisi hâlâ devam ediyor. Filmini izlemeyin kitabı okuyun.Filminde aynı duygu yok. Kitabı okurken ağlamaktan yazıları göremiyordum ama film hiç etkilemedi.....
- Neden hiç mutlu değilsin Zeze?
- Neden mutlu olmalıyım?
- Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz.
- İyi ki bir defa geliyoruz Portuna.
- Neden?
- İkinci bir hayatı kaldıramazdım.........