"Herkes kendi evinin önünü süpürse sokaklar tertemiz olur" diye bir laf var ya, sakın inanmayın,silin kafanızdan. Eğer bu ülkede kendi evinizin önünü süpürseniz görevinizi yapmıyorsunuz demektir. Çıkın ve bütün sokağı süpürün çünkü herkes evinde sokağını ve ülkesini televizyondan izliyor ve çöpünü sokağa atıyor.
İşin acı tarafı televizyondan gösterdikleri sokak sizin gördüğünüz kirli sokaklar değil.
İYİLER KARŞILIK BEKLEMEZ....
Karşılığını beklemeden iyilik yapan,yokken de verebilecek kadar cömert olan ve mutlu ederek mutlu olan insanlar pelerin takmaz ama onlar da birer kahramandır.