Tanrının bu işini pek sevimli bulmuyorum. Her birimize bir zaman hesabı açıyor ama hesaba ne yatırdığını asla söylemiyor. İşte bu nedenle ben de şimdi tadına vararak yaşamak istiyorum.
İnsan, hayatını, dışarı çıkıp yeni anılar yaratacak enerjiyi bulamadığı günler için hatıralar biriktirerek geçiriyor. Yaşlılığın tesellisi bu işte; geçmişe bakıp dünyada bir iz bıraktığını görebilmek. Ama ben hatıralarımı da yitiriyorum. Sanki biri domuz kumbaramı kırmış, her seferinde birer sent alarak hazinemi çalıyor. O kadar yavaş gerçekleşiyor ki neyin kaybolduğunu bile fark edemiyorum.