Okuyanamayazmayan1i

Okuyanamayazmayan1i
@Harun3636
Bitecekse birgün hayat isteklerin olsun..
Reklam
Kendimi nekadar mânâsız şeylerle üzdüğümü anlıyor, bütün kabahati hayalperestliğimde, kendi içime kapanıp kuruntu yapmamda buluyordum. Fakat artık değişecektim.
Rüzgar oldu mutluluk geldi Bir daha esmedi...
O bir çocuktu Eli yumuk yumuktu Durduk yere kikirder Mışıl mışıl uyurdu Lakin çocuk öldü Tanrı gördü Katil insandı Suç şeytana kaldı Söyleyin efendiler Bu çağ kimlere yaradı?
Ben üzgündüm ama onlara "canım sıkılıyor"dedim...