Kendimi nekadar mânâsız şeylerle üzdüğümü anlıyor, bütün kabahati hayalperestliğimde, kendi içime kapanıp kuruntu yapmamda buluyordum. Fakat artık değişecektim.
O bir çocuktu
Eli yumuk yumuktu
Durduk yere kikirder
Mışıl mışıl uyurdu
Lakin çocuk öldü
Tanrı gördü
Katil insandı
Suç şeytana kaldı
Söyleyin efendiler
Bu çağ kimlere yaradı?