Niye ben normal bir şekilde yaşayamıyordum? İnsan olmanın en temel gereksinimlerini niye sağlayamıyordum? Ben hiçbir zaman bir şeyleri kırmak, dağıtmak istemiyordum ki. Yaşamaya çalışıyordum ama her şey birer dışkı gibi birikip duruyordu. Ben yaşadıkça evim üzerime yıkılıyordu.