Umutsuzluk duygularının olasılıkla depresyonun en kötü tarafı olduğunu daha önce belirtmiştim. Bu duygular bazen intihar girişimlerine yol açar çünkü hastalar hiçbir şeyin düzelmeyeceğinden son derece emindirler.
İşlerin başından beri hep bu şekilde olduğunu ve değersizlik ve umutsuzluk duygularının sonsuza dek süreceğini düşünürler.
Seçim çok net! Ya mükemmel olmayı deneyip kendinizi berbat hissedeceksiniz ya da insan olmayı, mükemmel olmamayı ve yaşamınızı kolaylaştırmayı amaç edineceksiniz.
Hangisini seçiyorsunuz?