Yağmur olasım geliyor sevgili ,
Ne kadar pislik varsa dünyada temizleyeyim,
Ne kadar yalan varsa akıtayım,
Dua et bana sevdiğim,ellerine yağayım,
Yüzüne sürdüğün aminlerin olayım...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Şu an içinde bulunduğumuz durumdan rahatsız olmuyoruz. Acı çekmiyoruz. Kaybettiğimiz değerler bizi yaralamıyor.
Neden? Çünkü değerlerimizi birden değil, taksit taksit kaybettik. Ve gün geçtikçe yavaş yavaş bozuluyoruz.Bozulma hep devam ediyor…
Vücut göre bildiğimiz bir şey ve ihtiyaçlarını anlayıp giderebiliyoruz. Ağrı varsa ilaç, açlık varsa yemek… Peki Ruh ?
Göremiyoruz, İhtiyaçlarını da göremiyoruz. Ama ihtiyacı olmadığı anlamına gelmez.
Belki de daha fazla var. Ama bir kere bile düşündük mü acaba, ruhumu besleyeyim şuna ihtiyacı vardır bunu istiyordur diye…
Kimlere yarandık,yaranmak için neler yaptık.Peki,yaradana yaranmak için neler yaptık?Parmağın kesilse sarmayacak insanlara kendimizi sevdirmek için yaptıklarımızı ,O’nun için yaptık mı ? Onun bizi sevmesi için bir şey yaptık mı ?