Livaneli’den okuduğum 3.kitabım ilklerim “serenad ve kardeşimin hikayesi “ oldu . İkisinide çok ayrı sevmiştim , bekle beni’yide elime aldığımda yine aynı duyguları yaşar kitabın hiç bitmesini istemem diye düşünmüştüm , olaylar arasından çok çabuk geçişler oluyor ve ben ne okuyorum diye de soruyorsunuz kendi kendinize . Ben çok fazla beğenmedim beklentilerimin dibinde bi yerde tıkalı kaldı , ama 68 li yılların ve o zamanın değerli yazarlarımızın haksız hukuksuz yere cezalandırılması ve ülkelerinden ana vatanından uzaklaştırılması hapishanelerde işkencelere maruz kalması asla okumaktan vazgeçmemeyi ciğerlerinize işliyor …
Ve o an anlamıştım ki vatan haini biz değil bizi memleketimizden uzaklaştıran vatan hainiydi … ve selllam Bekle Beni
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!