Hasan.gldr

Hasan.gldr
@Hasang73
• Zîmane me nasnama meye... •
Gökyüzünün karanlığı içindeyiz.
"Kendini sonsuz sessizlikten Bir tabutun içinde, gökyüzünün tüm karanlığını da göğsünde hissediyordu..."
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
~ Neşesinde diğerlerine garip gelen bir sahtelik vardı. ~
Alıntı
°° belkide insan.. en büyük utancı... Kendine en yakın hissettiklerine karşı duyar.°°
Alıntı
Ağlayınca hafifliyor insan.
İçte tutulan gözyaşları akıtılanlardan daha acıtıcıdır...
Alıntı