Riyad

Riyad
@Hasanovv
Nefes alıyorum.Bu yetmez mi?
Benim için çok üzülen arkadaşlarım var
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mesaj atmıyorsa umurunda değilsinizdir. Pozitif düşünmeyin
Bitmişse bitmiştir. Ölenin kalbi tekrar atmaz.
Arkadaşımın kolu kırılmış.İnstagramdan story atmış.Aradım kolun nasıl oldu diye bana nereden duydun dedi.Sağlık bakanlığından aradılar aq
Anı-Mektup-Günlük
Kazık yemeye hiç ara vermeden devam ediyoruz..