Hasan Tulumcu

Hasan Tulumcu
@Hasantulumcu
Her günümü alt üst eden sevdiğim Nasıl da bırakıp gidiyorsun beni Çok sevmek insanın içinden gelir Senin hiç mi için sızlamaz ki Dökülen gözyaşlarının hepsi sana Bitirdin sen beni bitiremesen de biliyorum Hala benim gibi umudu olanlara sesleniyorum Sevin o sizi sevmese de istemese de …
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
sabah öğle akşam 3 kere okuyunuz :)
Sana gözlerini açma demiştim. Senin gözlerin de yeşildir şimdi. Girersem çıkamam içinden. Üzülürüm. Üzülürsün, üzülür yastıkların. Duvarların üzülür demiştim. İndir o uzun siyah kirpiklerin tenine değsin. Bana bakma demiştim. Öylesine birgün otururken meyhanede, Aklıma gözlerin gelir. Ağlarım kahverengi. Seni ağlarım . Bizi ağlarım. Deviremediğimiz dağları, Sevişemediğimiz bağları ağlarım demiştim. Ama açtın ya yine sen gözlerini. Açmayaydın iyiydi. Sana adını söyleme demiştim. Senin adın kesin bir prensesin adıdır. Unutamam aklımda kalır. Dayanamam söyleme demiştim. Ben yoldan kolay çıkarım. Beni kendi trafiğinin kazalarında zayi etme. Bir gün başka bir kalbe tezgah açacak olursun, Orayı benzinle değil, senin adınla yakarım demiştim. Ama söyledin ya yine adını
Şiir
Acaba insanlar en çok neden korkarlar?.. Herhalde her şeyden çok yeni bir adım atmaktan , kendi söyleyecekleri yeni bir sözden korksalar gerek…
Düşünce
Dilimden düşmeyen bir aşk hikayesi Gönül gözüm kapalı kilitli sandık gibi Karşısında diz çöksem olur mu bilmiyorum Beni görünce yine arkasına bakmadan gider mi ? Haykırsam içimdekileri ağlasam sabaha kadar İçsem rakıyı mezesiz aynı yaşadığım hayat gibi Tutsam ellerini aynı eskisi gibi Evlenir miyiz aynı kurduğumuz hayal gibi Hasan Tulumcu
Nazım hikmet anısına.......BEN SENDEN ÖNCE ÖLMEK İSTERİM... Ben senden önce ölmek isterim. Gidenin arkasından gelen gideni bulacak mı zannediyorsun? Ben zannetmiyorum bunu. İyisi mi, beni yaktırırsın, odanda ocağın üstüne korsun içinde bir kavanozun. Kavanoz camdan olsun, şeffaf, beyaz camdan olsun ki içinde beni görebilesin... Fedakârlığımı anlıyorsun: vazgeçtim toprak olmaktan, vazgeçtim çiçek olmaktan senin yanında kalabilmek için. Ve toz oluyorum yaşıyorum yanında senin. Sonra, sen de ölünce kavanozuma gelirsin. Ve orda beraber yaşarız külümün içinde külün, ta ki bir savruk gelin yahut vefasız bir torun bizi ordan atana kadar... Ama biz o zamana kadar o kadar karışacağız
Şiir