Yaşamadığın, kabullenmediğin bastırdığın her duygunun esiri olursun. Yaşayıp atlatmak varken, bastırarak onu canlı tutarsın. Bu yüzden kendinize zaman verin ve hiçbir şey için acele etmeyin. Yara bandı ilişkiler tercih etmek, hiçbir şey olmamış gibi davranmak yerine zamana bırakırsanız daha çabuk iyileşirsiniz.