Bu yorumunuzdan sonra düzgün bir cevap vermek adına profilinize kısa bir göz attım Lodîsa Bey ve şunu fark ettim. Eğer "Hayattaki yegâne üstünlüğüm Müslüman doğmaktır" deseydim bir itirazınız olmazmış. Din ırkçılığı, milliyet ırkçılığından masum bir kavram değildir. Ayrıca hiçbir kürt terörist değildir sözünü kullanan bir insana daha fazla söz sarf etmem. Çünkü ben milliyet ayırt etmeksizin her topluluktan çürük elmaların da çıkabileceğine inanıyorum. Müslümanlığın takva safhasını hangi milletin yükselttiğini, kimin yaydığını ve koruduğunu bildiğinizi varsayarak sizi de sevgi olmasa da saygıya davet ediyorum. İnsanların soylarına duyduğu sevgi sizi rahatsız etmesin. Ve amin, Allah herkese en azından minnet duyacak kadar hidayet nâsip etsin inşallah.